Veilig en prettig
naar het museum

Museum MORE is open! Wij zijn blij dat wij onze kunst weer met u kunnen delen! Bestel uw tickets online om verzekerd te zijn van een plek. Dit geldt ook als u houder bent van de Museumkaart of andere kaarten die wij accepteren. Er zijn slechts zeer beperkt tickets aan de kassa beschikbaar. Wij raden u aan tijdig online tickets te bestellen. Vaak zijn we uitverkocht en moeten we mensen teleurstellen die zonder ticket langskomen, dus bestel online! Kort van tevoren reserveren, kan betekenen dat alle tickets al uitverkocht zijn.

Lees hieronder meer over de maatregelen die we nemen voor een veilig en verantwoord museumbezoek of bekijk onze veelgestelde vragen.

De bezoekvoorwaarden op deze pagina kunnen wijzigen, dus blijf deze pagina raadplegen of schrijf u in op onze nieuwsbrief voor updates.

Laatste update: 24-7-2020 09:50 uur

Museumkaart- en Bank Giro Loterij VIP-kaarthouders

Om een veilig en verantwoord bezoek te verzorgen, maken we gebruik van een bezoekerslimiet. Als u verzekerd wilt zijn van een plek, raden we aan om uw tickets alvast online te bestellen. Want vol is helaas ook echt vol. Dat geldt ook voor Museumkaart- en Bank Giro Loterij VIP-kaarthouders en voor andere kaarten die wij accepteren, zoals CJP of ICOM. Neem uw kaart wel mee bij uw museumbezoek. Toegangsbewijzen worden onder voorbehoud verkocht. De bezoekvoorwaarden kunnen wijzigen als dit nodig is om te voldoen aan (eventuele nieuwe) richtlijnen die de overheid stelt.

Bestel tickets online

We raden u aan om online te reserveren voor Museum MORE en Kasteel Ruurlo. Er zijn aan de kassa slechts zeer beperkt tickets beschikbaar. En vol is helaas ook echt vol. Heeft u een probleem met het bestellen van een online ticket? Neem dan contact op met Global Ticket en geef ook aan welke van onze twee locaties u wilt bezoeken via support@globalticket.nl. Bekijk ook onze veelgestelde vragen.

Welke maatregelen nemen we in het museum?

We volgen de richtlijnen vanuit het RIVM en de Museumvereniging. Om een veilig en verantwoord bezoek te verzorgen, nemen we de volgende maatregelen in het museum:

  • In het museum volgt u een vaste looproute die langs alle tentoonstellingen loopt
  • Bij de ingang en op centrale plekken in het museum zijn handgel en/of desinfecterende middelen aanwezig voor bezoekers
  • (Instap)rondleidingen zijn voorlopig helaas niet mogelijk
  • Laat uw jas en bagage in de auto: er is geen garderobefaciliteit beschikbaar nu.
  • Aanraakpunten zoals trapleuningen, liftknoppen, toiletruimtes, pinautomaat en deurknoppen worden regelmatig gereinigd
  • Betaal bij voorkeur contactloos of met pin
  • Café MORE is alléén op reservering te bezoeken
  • Als u last heeft van verkoudheids- en griepklachten, krijgt u geen toegang tot het museum. Via deze link kunt u bij het RIVM zien om welke klachten dit gaat.
  • Houd anderhalve meter afstand van bezoekers die niet behoren tot uw huishouden

Bekijk ook onze veelgestelde vragen.

Bekijk de plattegrond

Volg de instructies van onze medewerkers op

Onze medewerkers helpen u graag en houden in de gaten of bezoekers de richtlijnen goed opvolgen. Museum MORE kan bezoekers weigeren aan de deur, als sprake lijkt te zijn van bepaalde (verkoudheids-)klachten. Als bezoekers de instructies van onze medewerkers niet opvolgen en zich niet aan de bezoekvoorwaarden en hygiënemaatregelen houden, kunnen wij bezoekers verzoeken om het museum te verlaten.

Reserveer vooraf als u een consumptie of lunch wilt gebruiken bij Café MORE

Als u voor of na uw museumbezoek iets bij Café MORE wilt bestellen, moet u vooraf reserveren. Dit is een verplichte richtlijn vanuit de overheid. Zo kunt u veilig en prettig gebruik maken van de horeca en voorkomen we dat het te druk wordt in het museumcafé. Bij mooi weer is er ook bediening op het terras.

Café MORE in Gorssel.

Reserveer door te bellen naar 0850 430 269 . U kunt ook mailen naar more@loetje.com

Ziek op de dag van bezoek?

Als u op de gekozen datum en tijd last heeft van griep- of verkoudheidsklachten, kunt u uw entreeticket via Global Ticket laten omboeken naar een nieuwe reservering op een later tijdstip. Neem hiervoor contact op met Global Ticket via support@globalticket.nl.

Staat uw vraag
er niet tussen?

Lees de algemene bezoekvoorwaarden
of bekijk de veelgestelde vragen: