Private dining

Museum MORE is de uitgelezen plek voor een exclusief diner tussen de kunst. Nodig uw gezelschap uit voor een heerlijk en geheel verzorgd diner op een bijzondere locatie. Museum MORE gaat speciaal voor u en uw gasten open. Combineer deze bijzondere avond met een rondleiding door het prachtige museum. Dit kan eventueel begeleid worden door één van onze professionele gidsen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Neemt u dan gerust contact met ons op via 0575-760 332 of stuur een mailtje naar events@museummore.nl.

Museum MORE 19 1024x683

Zakelijk dineren op hoog niveau

Museum MORE is een fantastische locatie voor private dining. Dit kunt u ook combineren met uw zakelijke bijeenkomsten, feest of borrel. Graag bieden we maatwerk om uw evenement perfect vorm te geven.

Intiem diner
tussen de kunst

Museum MORE is uitermate geschikt als locatie voor uw intieme diner met familie of vrienden. Uw gezelschap is welkom voor een mooi uitgeserveerd diner of walking dinner in onze museumzalen tussen de kunst. Samen met onze preferred partners stellen wij een arrangement op maat voor u samen. Graag ontmoeten wij u in Museum MORE.