Vergaderingen
en zakelijke events

Wilt u vergaderen op een inspirerende locatie? Dan bent u bij Museum MORE in Gorssel aan het juiste adres. Wij hebben een prachtige vergaderzaal met alle faciliteiten die u nodig heeft. Bovendien kunt u de vergadering combineren met een rondleiding door ons prachtige museum. Onze professionele gids vertelt u er graag meer over. En wat te denken van onze private dining mogelijkheden? Wilt u meer informatie over vergaderen bij Museum MORE? Neemt u dan gerust contact met ons op via +31 575 760 300 of events@museummore.nl.

11 A9854 Eva Broekema

Ontmoeten tussen de kunst

Wilt u vergaderen op een inspirerende locatie? Museum More is de perfecte plek voor een vergadering, congres, seminar of presentatie. De capaciteit van de zalen van Museum MORE varieert tussen de 8 en 260 personen. Wij bieden de mogelijkheid om in de inspirerende omgeving van onze kunstcollectie een vergadering of presentatie te houden.

Museum MORE 11 1024x683

Presentaties, cursussen en vergaderingen

Museum MORE beschikt over een evenementenzaal met een capaciteit van 8 tot 100 personen. Deze monumentale zaal beschikt over daglicht en is voorzien van alle benodigde techniek en faciliteiten zoals WiFi, projectiescherm, laptop, flip-over en een geluidsinstallatie.

Voor een frisse start, een inspirerende break of een prachtige afsluiting van uw bijeenkomst kunt u een exclusieve rondleiding door Museum MORE krijgen.

Private Entry

Museum MORE opent speciaal voor u en uw gasten het museum buiten de openingstijden voor een rondleiding door een professionele gids. U kunt in alle rust genieten van de mooiste kunstwerken. Uiteraard is het mogelijk de rondleiding te completeren met een culinair arrangement op maat voor u samengesteld.

Rondleidingen en lezingen

Culinair tussen de kunst

Museum MORE biedt maatwerk op niveau. Verras uw gasten met een lunch, diner of receptie tussen de prachtige kunstcollectie van Museum MORE. Ook is een bijeenkomst in Museum MORE is uitstekend te combineren met een lunch of diner. Voor de restauratieve invulling werken wij nauw samen met onze preferred partners.

Exclusieve toegang tot gehele museum

Buiten de openingstijden van Museum MORE stellen wij graag onze gehele locatie ter beschikking van uw bijeenkomst. Het museum opent speciaal voor u en uw gasten haar deuren en is exclusief voor uw bijeenkomst beschikbaar.