Events

Museum MORE heeft een unieke combinatie van een multifunctionele evenementenzaal en ruime museumzalen. De prachtige uitstraling van het pand, toegang tot het museum en de kunstcollectie geven uw bijeenkomst een extra beleving. Museum MORE heeft ruime zalen die geschikt zijn voor al uw evenementen: of het nou een trouwerij, vergadering of bedrijfspresentatie is. Voor een frisse start, een inspirerende break of een prachtige afsluiting van uw event kunt u een exclusieve rondleiding door Museum MORE krijgen.

Private Entry

Wij openen de deuren voor een exclusieve rondleiding.

Private Dining

Exclusief diner met uw gasten tussen de prachtige kunstcollectie.

Vergaderingen

Vergaderen op een stijlvolle en inspirerende locatie.

Uw evenement
in Kasteel Ruurlo

Kasteel Ruurlo heeft een stijlvolle trouwzaal en sfeervolle museumzalen. De gracieuze uitstraling van het kasteel en de indrukwekkende kunstcollectie geven uw bijeenkomst een bijzondere allure. Kasteel Ruurlo heeft prachtige zalen die geschikt zijn voor al uw speciale evenementen.

LOW RES Musem MORE Kasteel Ruurlo entree Glazenbrug Meerdan Media 01 zonder blad 2